مدیرعامل کانون دفاتر توسعه اقتصاد محلات کشور خبر داد : افتتاح رسمی دفاتر «فراپیشخوان توسعه اقتصاد محلات» در بیش از ۶۰ شهر در سراسر کشور
مدیر عامل کانون دفاتر توسعه اقتصاد محلات از افتتاح دفاتر هوشمند فراپیشخوان خدمات شهروندی محلی با عنوان فراپیشخوان توسعه اقتصاد محله جهت تسهیل خدمات به شهروندان در پنج کانتر اختصاصی با عنوان های
پیشخوان فراساختمانی محله
پیشخوان فرا خدمات شهروندی محله
پیشخوان فرا اقساط محله
پیشخوان فراهوشمند سازی اصناف محله
پیشخوان فرا پست محله
خبر داد.
سعید شبانیان در حاشیه نشست خبری توسعه کارآفرینی اظهار کرد با توجه به سیاستهای کلی اشتغال ترویج و تقویت فرهنگ کار و کارآفرینی به عنوان ارزش اسلامی و ایجاد فرصت های شغلی پایدار افزایش درآمد صاحبین کسب وکار محله ها،با تاکید بر استفاده از توسعه فناور و اقتصاد دانش بنیان و آینده نگری با رویکرد ارتقای توسعه اقتصاد محلات و ایجاد اشتغال محلی با آموزش وبه استناد ماده ۱۲۵ائین نامه آموزش ومجوزات از وزارت تعاون کارورفاه اجتماعی با اعطای گواهینامه های رسمی به نمایندگان وواگذاری پنل سوپر اپلیکیشن محله سیصد وشصت تمام مسیر را برای نمایندگان ومدیران این دفاتر فراهم میسازیم تا درراستای ایجاد اشتغالی کلان وانقلابی عظیم در خصوص ارائه خدمات شهروندی محلی به معنای واقعی کلمه گام برداریم
وی افزود : دفاتر فرا پیشخوان توسعه اقتصاد محلات از جمله مهم ترین و تنها فراپیشخوان کشور هستند که تمامی مجوزات ثبتی را دارا میباشد که از طریق آنها بیش از ۳۰۰ خدمت مورد نیاز ساکنان محلات همچون اعزام انواع سرویسکاران ساختمانی،کارگران ساختمانی ،مهندسین اعزام پزشک در محله وکیل در محله ارائه خدمت فرا پست وپیک محله ،سرای اقساط محله که تسهیلاتی درخصوص خرید کالای ایرانی وسبد معیشتی توسط بانک هاولیزینگ های معتبر و توسط ثبت نام در این دفاتر بدون پیش پرداخت هزینه ای صورت میگرد ،دیگر خدمات انواع پوشش های بیمه ای ،گردشگری و…میباشد
یکی از خدمات مهم این دفاتر اجرای طرح تَسا توانمند سازی وساماندهی سرویسکاران وکارگران ساختمانی میباشد سعید شبانیان با اشاره به اینکه تمامی صاحبین کسب و کار می توانند به عنوان پذیرنده در سامانه محله سیصد وشصت دراین دفاتر عضو شوند.
خط مشی کیفیت
فراپیشخوان به عنوان مبتکر وبنیانگذار تاسیس اولین پیشخوانهای خدمات شهروندی محله محور درکشور بایک دهه فعالیت درحوزه ارائه خدمات هوشمند شهروندی ،ضمن ارج نهادن به منابع انسانی وشبکه نمایندگان خود به عنوان ارزشمند ترین دارایی سازمان وباتوجه به اصل رضایت مشتریان وتعهد دربرآورده ساختن الزامات قانونی،بهبود مستمر درکلیه فعالیت های پیشخوانهای زیرمجموعه وفرایند ها به عنوان خط مشی فعالیت خود را انتخاب کرده ودراین راستا ضمن حفظ،نگهداری وبهبود سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:215دستیابی به موارد ذیل را سرلوحه فعالیت های خودقرارداده است:
۱- توسعه منابع انسانی ازطریق بکارگیری نیروی متخصص آموزش دیده و اثربخش علی الخصوص درحوزه های اجرایی
۲- ارتقاوکیفیت خدمات وانجام دقیق تعهدات درراستای افزایش وفاداری ورضایت مندی مشتریان
۳- آموزش وارتقای سطح دانش ،مهارت،انگیزه وتوسعه قابلیت های مدیران شعب
۴- گسترش استفاده ازفناوری اطلاعات و ارتباطات و استفاده بهینه ازتجهیزات وتوسعه زیرساختی مبتی بر تکنولوژی
۵- گسترش بازار ارائه خدمات
اینجانب تصویب کننده نظام مدیریت کیفیت سازمان بوده و با اعتقاد کامل و عزمی راسخ از این سیستم پشتیبانی نموده و از همه همکاران انتظار دارم ضمن درک صحیح آن در جهت برآورده ساختن خواسته های استاندارد و شکل گیری سیستم مدیریت کیفیت تلاش نمایند. جهت پیشبرد این سیستم و بمنظور حصول اطمینان از کارایی و اثربخشی آن به نماینده مدیریت در امور کیفیت اختیارات لازم تفویض شده است.
بنیانگذار ومدیرعامل
سعید شبانیان
پایان خبر